Контрольная 2


Завдання №1
“Складання річного плану роботи”

Вихідна інформація:
Минуло 15 років, як ви закінчили університет Ви голова правління великого торговельного підприємства. Працюєте заступником, секретаря дія відбувається у грудні.
Загальна характеристика об’єкту:
ВАТ універмаг (продаж більшості груп непродовольчих товарів широкого вжитку та основних
продовольчих товарів). Основна будівля – окреме спеціально побудоване чотирьоповерхове приміщення.
Мережа – є філії. Окремо складене приміщення
Завдання:
1. Скласти річний план особистої роботи менеджера на наступний рік, максимально узгодивши ділові та особисті інтереси.
Визначити, хто виконуватиме обов’язки керівника підприємства під час вашої вітсутності

Завдання №2
“Складання тижневого плану роботи”

Вихідна інформація:
Ви заступник директора універмагу. Щотижня ви складаєте план особистої роботи на тиждень.
Ви працюєте з секретарем, у вашому розпорядженні службовий автомобіль з водієм.
Режим роботи апарату управління підприємства з 9 до 18.00, перерва з 13 до 14.
Завдання до ситуації:
1. Скласти план попередньо класифікувати передбачувану діяльність. Не може залишитись
не виконана жодна справа. У випадку фізичної неможливості її виконання делегувати (зазначити
кому) або перенести на майбутнє, зазначивши термін
Написати відповідь на лист діловим партнерам до Вільнюса, в якому дати стислу характеристику
Вашого підприємства, товарну спеціалізацію, умови постачання та розрахунку.

Завдання №3
“Само фотографія робочого дня”

Само фотографія робочого дня студента МЗТ-01С групи 5 курсу Кирой А.А.

Завдання №4
“Планування та організація робочого місця менеджера”

Завдання
1. Розробити та запропонувати варіанти розробки робочого місця спеціаліста див. мал..1)
2. Запропонувати системи оргтехніки. Необхідні для виконання роботи. Для інспектора з
організації торгівлі у відділі організації торгівлі, я запропонував би наступну систему оргтехніки:
- Комп’ютер
- Принтер
- Сканер
- Телефон
- Факс
- Модем
3. Запропонувати меблі та спеціалізоване устаткування
- Робочий стіл
- Стілець
- Крісло
- 3 стільці для відвідувачів
- шафа для одягу
- кондиціонер
4. Визначити засоби інформаційного забезпечення
- окремий телефонний номер
- Інтернет
- Перекладачі (комп’ютерні програми)
- Мобільний зв’язок
5. Описати умови праці на робочому місці, враховуючи інтер’єр, ергономічні вимоги до робочих місць,
розрахувати можливу діаграму стомлення, запропонувати заходи, щодо підвищення продуктивності
зниження рівня стресу і т.п.
Згідно вимог охорони праці освітлення кабінету інспектора з організації торгівлі повинно
бути в горизонтальній площині нормування, а най темна освітленість робочих поверхонь дорівнювати:
Для люмінесцентних ламп – 300 лк
Для ламп розжарговання - 150 лк
Природнє освітлення повинно бути в межах:
- верхнє та комбіноване – 5%КПО
- бокове освітлення - 2%КПО
Стіни кабінету мають бути пофарбовані в світлі, заспокійливі тони. На вікні або жалюзі або штори.
Меблі – коричневого кольору
Hosted by uCoz