онтрольна 5


«авданн¤ є1
” япон≥њ дек≥лька великих корпорац≥й дом≥нують в автомоб≥льн≥й промисловост≥. ” результат≥ цього конкуренц≥¤
а) Ќе ≥снуЇ
б) ѕовн≥стю базуЇтьс¤ на ц≥н≥
с) ” результат≥ даЇ не¤к≥сну продукц≥ю
д) ¬пливаЇ на ≥нш≥ фактори кр≥м ц≥ни

«авданн¤ є2
¬иробников≥ доц≥льно використовувати пр¤м≥ канали сбуту у таких випадках
а) —поживач≥ сконцентрован≥ географ≥чно
б) —поживач≥ звичайно купують товар др≥бними парт≥¤ми
с) ¬иробник виходить на новий ринок ≥ маЇ проблеми ≥з встановленн¤м д≥лових контакт≥в
д) “овар складний потребуЇ спецалагодженн¤ ≥ монтажу

«авданн¤ є3
 ињвський завод безалкогольних напоњв оболонь плануЇ в наступному роц≥ освоњти виробництво тон≥зувального напою Ђ“он≥к-21 стол≥тт¤ї. ќск≥льки проф≥ль майбутнього споживача новинки нев≥домий п≥дприЇмство вир≥шуЇ провести сегментац≥ю ринку та виб≥р ц≥льового сегмента споживач≥в цього напою. —егментуйте в≥тчизн¤ний ринок безалкогольних напоњв за найпоширен≥шими ознаками.

«авданн¤ є4
Ќазв≥ть способи звТ¤зк≥в ≥з громадск≥стю, що њх використовують в≥тчизн¤н≥ та заруб≥жн≥ ф≥рми на ринку ”крањни. Ќавед≥ть приклади. ќц≥н≥ть з погл¤ду п≥дприЇмц≥в доц≥льн≥сть використанн¤ цих звТ¤зк≥в.

«авданн¤ є5
ѕор≥вн¤ти та дати оц≥нку ¤кост≥ пТ¤тьом вироб≥в аналог≥в.
¬изначити величини одиничних показник≥в ¤кост≥ кожного виробу. –озрахувати значенн¤ абсолютних узагальнених показник≥в ¤кост≥ кожного виробу. ѕобудувати пор≥вн¤льну циклограму ¤кост≥ вироб≥в конкурент≥в аналог≥. як≥ висновки можна зробити за результатами пор≥вн¤нн¤ занчень абсолютних показник≥в ¤кост≥ продукц≥њ
Hosted by uCoz