онтрольна 6


«авданн¤ є1
яке з наведених положень найкраще продовжуэ ствердженн¤: ринок конкуренц≥њ
а) багато продавц≥в та покупц≥в
б) контролюЇтьс¤ дек≥лькома великими компан≥¤ми
с) регулюЇтьс¤ державою
д) складаЇтьс¤ з монопол≥њ та ол≥гопол≥њ

«авданн¤ є2
якщо п≥дприЇмство виробник плануЇ продавати св≥й товар через мережу власних магазин≥в, ¤кий р≥зновид каналу розпод≥л≥в товар≥в воно при цьому плануЇ:
а) однор≥вневий
б) двор≥вневий
с) трир≥вневий
д) канал пр¤мого маркетингу

«авданн¤ є3
„ому де¤к≥ пров≥дн≥ ф≥рми св≥ту витрачають значн≥ кошти на очищенн¤ викид≥в у довк≥лл¤, виробництво еколог≥чно чистоњ продукц≥њ? Ќа п≥дстав≥ ¤коњ концепц≥њ вони будують своњ взаЇмов≥дносини ≥з споживачами? „и мають вони в≥д того економ≥чну вигоду?

«авданн¤ є4
„ому промислов≥ п≥дприЇмства часто оплачують рекламн≥ заходи посередницьких ф≥рм, що збувають њхню продукц≥ю.

«авданн¤ є5
ѕор≥вн¤ти та дати оц≥нку ¤кост≥ пТ¤тьом вироб≥в аналог≥в. ¬важати що значенн показник≥в ¤кост≥ мають однакову вагу. ¬изначити величини в≥дносн≥ одиничних показник≥в ¤кост≥ кожного виробу. –озрахувати значенн¤ абсолютних узагальнених показник≥в ¤кост≥ кожного виробу. ѕобудувати граф≥к ≥ зазначити р≥вень ¤кост≥ (Ђсередн≥йї, Ђвище середньогої, Ђнижче середньогої) кожного з вироб≥в. як≥ висновки можна зробити за результатами пор≥вн¤нн¤ значень абсолютних показник≥в ¤кост≥ продукц≥њ.
Hosted by uCoz