Маркетинг


Маркетинг - основна частина комерційної діяльності (на прикладі ВАТ
“Угроїдівський цукровий завод” Сумської області) (курсова)
Аналіз товарной политики (курсова)
Ефективність діяльності елемента інфраструктури товарного ринку
(на підприємстві “Алюмінієві конструктції”) (ОДЗ)
Ефективність діяльності елемента інфраструктури товарного ринку
(на підприємстві ТОВ “Схід”) (ОДЗ)
Маркетинговая программа 1 (курсовая)
Маркетинговая программа 2 (курсовая)
Маркетинговая программа 3 (курсовая)
Разработка маркетинговой программы ООО «Сигма» (курсовая)
Разработка маркетинговой программы салона-парикмахерской «Стиль» (курсовая)
Разработка маркетинговой программы ЗАО «ЗЭиМ Пек» (курсовая)
Разработка маркетинговой программы ООО “Косметик Люкс” (курсовая)
Разработка маркетинговой программы АОЗТ АвтоДиск (курсовая)
Разработка маркетинговой программы по производству мебели (курсовая)
Разработка маркетинговой программы по производству облицовочной плитки (на примере предприятия ЗАО «Плит-С») (курсовая)
Разработка маркетинговой программы по производству мебели на примере мебельного салона «Мебель-С» (курсовая)
Разработка маркетинговой программы салона-парикмахерской «Тефани» (курсовая)
Маркетинговая программа 4 (курсовая)
Маркетинговая программа 5 (курсовая)
Разработка маркетинговой программы ООО «Трейдер-К» (курсовая)
Разработка маркетинговой программы ЗАО «Хлеб-Украины» (курсовая)
Разработка маркетинговой программы ЧП «Холод» (курсовая)
Разработка маркетинговой программы Пиво Черниговское (курсовая)
Разработка маркетинговой программы ООО «КосметикПлюс» (курсовая)
Разработка маркетинговой программы по внедрению фотоаппаратов на потребительский рынок (курсовая)
Управління конкурентоспроможністю товару (курсовая)
Розробка стратегії розвитку ДАК «Хліб України» Сумський комбінат хлібопродуктів (курсова)
Маркетинг товарної політики аграрного підприємства (диплом)
Маркетингова комунікаційна політика на підприємстві (диплом)
Марочна ознака товару (курсова)
Міжнародний бізнес та принципи вільної торгівлі (курсова)
Упаковка та маркіровка товарів (курсова)
Поведінка споживачів (контрольна)
Вибір і реалізація стратегії позиціювання товару на ринок українських підприємств (курсова)
Система маркетингу підприємства та напрямки підвищення її ефективності (курсова)
Маркетингові дослідження пільгових категорій пасажирів комунального транспорту (курсова)
Організація маркетингової діяльності на підприємстві (диплом)
Маркетинг страхових послуг (диплом)
Аналіз маркетингової політики комунікацій на підприємстві (на прикладі: ТОВ «Будівельник») (диплом)
Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (диплом)
Маркетингові дослідження пільгових категорій пасажирів комунального транспорту (диплом)
Удосконалення маркетингової діяльності на промисловому підприємстві (курсова)
Розробка стратегій просування медичних послуг (диплом)

Всего выполнено работ по маркетингу: 41
Hosted by uCoz