—татистика
ѕЋјЌ
1.«адача 6
Ќа п≥дстав≥ нижченаведених даних про к≥льк≥сть населенн¤ в ”крањн≥ (млн. чол) розрахуйте в≥дносн≥ величини динам≥ки (за вс≥м населенн¤м, та ж≥ночим та чолов≥чим населенн¤м окремо), структури, координац≥њ. «роб≥ть висновки.
ћлн.чол.
“аблиц¤ 1
–≥к |
≥льк≥сть населенн¤, всього |
„олов≥ки |
∆≥нки |
|
|
1991 |
51,9 |
24,1 |
27,8 |
1992 |
52,1 |
24,2 |
27,9 |
1993 |
52,2 |
24,3 |
27,9 |
1994 |
52,1 |
24,2 |
27,9 |
1995 |
51,7 |
24,0 |
27,7 |
1996 |
51,3 |
23,9 |
27,4 |
1997 |
50,9 |
23,7 |
27,2 |
1998 |
50,5 |
23,5 |
27,0 |
1999 |
50,1 |
23,3 |
26,8 |
2000 |
49,7 |
23,1 |
26,6 |
2.«адача 11
ѕо наступним даним визначити середню рентабельн≥сть продукц≥њ п≥дприЇмств промислового комплексу ”крањни, ¤кщо в≥дом≥ наступн≥ дан≥:
–≥к |
ѕрибуток, млн.грн. |
–ентабельн≥сть продукц≥њ, % |
—об≥варт≥сть |
|
|
1995 |
9343 |
16,6 |
56283,13 |
1996 |
7376 |
8,9 |
82876,4 |
1997 |
7916 |
5,7 |
138877,2 |
1998 |
2548 |
6,3 |
40444,4 |
1999 |
7429 |
9,1 |
81637,4 |
2000 |
7354 |
4,8 |
153201,3 |
«адача є21
ѕродаж товару на ринку (у тонах) характеризуЇтьс¤ наступними даними:
“аблиц¤ 1
–≥к |
ћ≥с¤ць |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¬сього |
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
2000 |
12 |
13 |
14 |
16 |
19 |
22 |
25 |
24 |
23 |
20 |
15 |
12 |
215 |
2001 |
11 |
11 |
15 |
17 |
18 |
24 |
24 |
23 |
21 |
20 |
14 |
12 |
210 |
2002 |
12 |
14 |
14 |
17 |
20 |
25 |
26 |
22 |
22 |
19 |
15 |
11 |
217 |
–озрахувати ≥ндекси сезонност≥, побудувати граф≥ки сезонност≥ (л≥н≥йн≥ та пелюстков≥). «робити висновки
4.«адача 37
ƒан≥ про виробництво деталей у цехах п≥дприЇмства, що працюЇ в 2 зм≥ни наступн≥:
«найти загальну дисперс≥ю частки стандартних деталей, м≥ж групову, середню ≥з внутр≥групових дисперс≥ю. –озрахувати емп≥ричне корел¤ц≥йне в≥дношенн¤. «робити висновки про щ≥льн≥сть та суттЇв≥сть звТ¤зку.
“аблиц¤ 1
є зм≥ни |
¬сього |
3 них стандартних |
|
|
1 |
200 |
175 |
2 |
100 |
50 |
5.«адача 46
«а допомогою корел¤ц≥йно-регресивного анал≥зу визначити залежн≥сть м≥ж виробництвом продукц≥њ ≥ тривал≥стю внутр≥зм≥нних простоњв. ѕобудувати р≥вн¤нн¤ регрес≥њ, оц≥нити його адекватн≥сть. ¬изначити коеф≥ц≥Їнт корел¤ц≥њ, дати оц≥нку його значимост≥, коеф≥ц≥Їнт детерм≥нац≥њ. «робити висновки про щ≥льн≥сть та напр¤мок звТ¤зку.
“аблиц¤ 1
є |
¬иробництво продукц≥њ, т (x) |
“ривал≥сть простоњв, хв. (y) |
X^2 |
XY |
Y^2 |
1 |
39,0 |
19 |
1521.0 |
741 |
361 |
2 |
38,7 |
15 |
1497.7 |
580,5 |
225 |
3 |
38,9 |
17 |
1513.2 |
661,3 |
289 |
4 |
40,4 |
10 |
1632.2 |
404 |
100 |
5 |
39,5 |
13 |
1560.3 |
513,5 |
169 |
6 |
40,0 |
10 |
1600.0 |
400 |
100 |
7 |
40,2 |
12 |
1616.0 |
482,4 |
144 |
8 |
36,4 |
19 |
1325.0 |
691,6 |
361 |
9 |
40,4 |
9 |
1632.2 |
363,6 |
81 |
10 |
39,8 |
10 |
1584.0 |
398 |
100 |
—умма |
393,3 |
134 |
15481.6 |
5235,9 |
1930 |